گوشی موبایل
تور کیش
اخبار پزشکی سلامت
کافه بازار
تغيير نوع تمركز  بهترين مقالات ان ال پي بهترين مقالات ان ال پي .

بهترين مقالات ان ال پي

تغيير نوع تمركز

تغيير نوع تمركز

 

اكثر ما مي دانيم كه چگونه تمركز كنيم، تمركز كردن يك توانايي طبيعي انساني است.

دو نوع تمركز

مي توانيد اين بار كه به سوپرماركت مي رويد اين را متوجه شويد،; بعضي ها روي كاري كه مي كنند متمركز مي شوند،; مي توانند  دقيقا گوجه فرنگي يا برش گوشتي را كه مي خواهند از فروشگاه بردارند.

بعضي ها هم موقع انتخاب به فضا خيره مي شوند و نمي دانند كه كدام را مي خواهند انتخاب كنند،; به همين دليل بهتر است درباره  انواع مختلف تمركزها بيشتر بدانيم.

تمركز پويا:

زماني است كه روي وظيفه يا كاري كه در دست داريد متمركز مي شويد،; چشمانتان كاملا باز است، با تمايل به سمت جلو نشسته ايد  و با دقت به كاري كه بايد انجام دهيد توجه داريد.

اين نوع تمركز به خصوص براي اجراي برنامه روي صحنه، بازي در ميدان ورزش،; در اتاق هيئت مديره يا در جريان امتحانات  ضرورت دارد.

تمركز انفعالي

تمركز انفعالي كيفيتي است كه با استفاده از آن در گوشه اي راحت مي نشينيد; و اجازه مي دهيد كه افكار مختلف به ذهنتان خطور  كند.

به شدت تحت تاثير تجربه هستيد اما اقدام پويايي براي درگير شدن با اين افكار بروز نمي دهيد.

براي خواندن ادامه مطلب اينجا كليك كنيد.


برچسب: تمركز، موفقيت، تكنيك،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۲۰:۵۵ توسط:علي موضوع:

نظرات
نام : https://jennettecrofton.wordpress.com/     ایمیل : [ آدرس ایمیل ]     سایت : [ آدرس وبسايت ]
متن : This is a good tip particularly to those new to the blogosphere. Short but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read article!
نام : foot pain on top of foot     ایمیل : [ آدرس ایمیل ]     سایت : [ آدرس وبسايت ]
متن : Hi my family member! I want to say that this post is amazing, great written and come with almost all significant infos. I would like to peer more posts like this.
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :